Kodėl reikia patvirtinti tapatybę?

Tapatybės patvirtinimo sistema leidžia užtikrinti saugumą, nuo asmenų siekiančių pasipelnyti apgaulės būdu. Žmogus patvirtinęs tapatybę prisiima atsakomybę už siuntos turinį.

Kokį siuntimo būdą turėčiau nurodyti internetinėje parduotuvėje, kad siuntą pristatytų į Jūsų sandėlį?

Siuntą į mūsų sandėlį tiesiogiai turėtų pristatyti kurjeris, kiti pristatymo būdai nėra galimi. Jei siunta bus pristatyta į paštomatą ar atsiėmimo punktą – siuntos paimti negalėsime. Kai kuriose šalyse siūlome papildomą prekių paėmimo paslaugą (informaciją rasite „Paslaugos“ skiltyje).

Noriu užsisakyti prekę iš trečiųjų šalių ar galima?

Mūsų taisyklės draudžia siųstis siuntas iš trečiųjų šalių.

Kiek laiko galiu laikyti siuntinius Jūsų sandėlyje?

Nemokamai siuntas mūsų sandėlyje galite laikyti iki 30 dienų (vėliau taikomi papildomi mokesčiai už sandėliavimą). Praėjus 3 mėnesiams po siuntos neatsiėmimo, siunta yra utilizuojama. 

Kurjeris norėjo pristatyti siuntą į jūsų sandėlį, tačiau ji nebuvo priimta. Kodėl?

Sandėlio darbuotojai siuntų nepriima, jei mato, kad siunta pažeista, netinkamai supakuota, atidaryta arba kurjeris prašo sumokėti siuntos pristatymo/muitinės mokestį.

Ar mano siuntinį gali atsiimti kitas žmogus?

Taip, žinoma! Atsiimantis asmuo turėtų žinoti užsakymo numerį ir atsiėmimo punkte siuntą atiduos.

Ar vežate didelius pirkinius/krovinius?

Taip vežame įvairių gabaritų krovinius.

Ar galima pirkti iš kitų el.parduotuvių ar tik iš tų, kurios yra nurodytos Jūsų tinklapyje?

Galima pirkti iš visų Vokietijos, Ispanijos, JK, Lenkijos, Prancūzijos, Italijos, Latvijos, Nyderlandų ir kitų Europos Sąjungos šalių privačių asmenų arba internetinių parduotuvių, kurios siūlo pirkinių pristatymą į Vokietiją, Ispaniją, JK, Lenkiją, Prancūziją, Italiją, Latviją, Nyderlandus, Čekiją ir Portugaliją. Svarbu, kad siuntos būtų pristatomos į mūsų sandėlius. 

Ką daryti, jeigu gavau apgadintą prekę?

Atsiimant siuntas vietoje (atsiėmimo taškuose) arba per kurjerį svarbu apžiūrėti siuntos būklę ir ją įvertinti. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Jei esate nepatenkintas gauta prekės būkle ir manote, jog tai galėjo atsitikti dėl prasto transportavimo – būtinai susisiekite su mumis ir individualiai spręsime kiekvieną atvejį.

Ar yra galimybė siųstis didesnį prekių kiekį?

Taip, visada yra galimybė „kaupti“ siuntinius mūsų sandėlyje ir tik surinkus pageidaujamą prekių kiekį juos atsiimti.

Ar galima komplektuoti siuntas iš skirtingų šalių?

Siuntas galima komplektuoti tik iš tos pačios šalies. Komplektuojant siuntas iš tos pačios šalies mokėsite už bendrą siuntų svorį, plius kompletavimo mokestis 0,99 Eur. nuo kiekvienos siuntos.

Lenkijoje užsisakiau prekę ir per klaidą pasirinkau apmokėjimas už prekę pristatymo metu ar gali Jūsų darbuotojas Lenkijoje priimti siuntą ir už ją sumokėti?

Apmokėjimas pristatymo metu nėra galimas. Tokios siuntos į sandėlį nėra priimamos ir siuntos yra grąžinamos pardavėjui.